فروشگاه جامع پکیج های آموزشی مورد نیاز آموزگاران,معلمان و مدیران مدارس (کلیه محصولات این فروشگاه زیر نظر متخصصان ,کارشناسان, معلمان و سرگروه های آموزش ابتدایی تدوین و گردآوری گردیده است.)

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

Book Books Ketab کتاب

چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم

چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم

نوع فایل:ورد قابل ویرایش

تعداد صفحه:25

دانلود و خرید به صورت آنلاین

پشتیبانی در صورت هر گونه مشکل

فهرست مطالب

چکیده 2

مقدمه : بیان وضعیت موجود. 3

تعریف مفاهیم واصطلاحات: 3

تعریف نظم و انضباط  و بی انضباطی : 3

یافته های علمی: 5

علل بي انضباطي دانش‌آموزان. 5

تأثير محيط عاطفي كلاس : 7

مقوله پرخاشگری در مدارس... 10

علل پرخاشگری.. 11

ارائه دلایل مشکل پرخاشگری: 12

گرد آوری شواهد1: 14

گفت وگو با پایه های دیگر در مورد نوع برخورد دانش آموزان پایه ی چهارم. 15

تحلیل یافته های علمی وبیان راه حل. 16

دلایل بی انضباطی دانش آموزان: 16

راههاي كاهش يا حذف رفتار هاي بي نظمي.. 17

انتخاب راه حل موقتی و اجرای نظارت بر آن: 22

گردآوری اطلاعات (شواهد2): 22

ارزشیابی ونتیجه گیری و پیشنهاد: 24

منابع و مأخذ مورد استفاده: 25

چکیده

   هر رفتار انسان، از جمله محصل، هدف دارد یا هدف گردان است. دانش آموزان، عملی را بی هدف انجام نمی دهند بلکه می خواهند با آن عمل خود نیاز یا نیازهایی را ارضا کنند. بنابراین، باید هدف ها و نیازهای ایشان را شناخت و جدی گرفت. مثلاً اگر رفتار نامطلوبی از دانش آموزی سر بزند نباید تنها جلب توجه را علت آن رفتار بدانیم کاربرد اصول و تدابیری می تواند به ما کمک کند که از رخ دادن مشکلات رفتاری جلوگیری کنیم یا آن ها را به حداقل برسانیم. از جمله:

از روز اول آغاز کلاس، مدیریت کامل را اعمال کنیم.  باید روز اول به گروه تازه دانش آموزان خود بگوییم که مقررات ما در اداره کلاس کدام اند و از ایشان چه انتظارهایی داریم.

محیط کلاس را از هر لحاظ حتی فضا و تجهیزات، سالم گردانیم. باید مطمئن باشیم که دانش آموزان ما در کلاس راحت اند.و در مدرسه احساس آرامش می کنند.

فعالیت های یادگیری را طوری طراحی کنیم که برای همۀ دانش آموزان، معنادار باشند؛ و با رغبت ها و توانایی های ایشان سازگار باشند. برای این منظور ناگزیریم اصول رشد و تکامل، خصایص رشدی هر سن، محتوای درسی خاص هر کلاس و هر مقطع، و رغبت های ویژه دانش آموزان خود را دقیقاً بدانیم.

برای همۀ دانش آموزان فرصت هایی فراهم آوریم که موفقیت را تجربه کنند.به تجربه دیده ایم که برخی از دانش آموزان به زودی نشان می دهند که پیشرفت درسی دارند در صورتی که برخی دیگر دیرتر خود را آشکار می کنند. با بعضی از دانش آموزان در دروس علمی و برخی در دروس اجتماعی پیشرفت نشان می دهند. در هر صورت، معلم باید تدابیر و راهبردهایی به کار ببرد که همۀ دانش آموزان، به شکلی، موفقیت را تجربه کنند.

 قیمت:4000 تومان


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file108_1784499_3955.zip56.8k





بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل نوع فایل:ورد قابل ویرایش تعداد صفحه:26 دانلود و خرید به صورت آنلاین پشتیبانی در صورت هر گونه مشکل فهرست مطالب چکیده 9 مقدمه : 10 بیان وضعیت.. 10 تعریف مفاهیم واصطلاحات: 10 یافته های علمی: 11 علل بي انضباطي دانش‌آموزان. 11 تأثير محيط عاطفي كلاس : 14 د)علل مربوط به خانواده: 14 ه)علل مربوط به روابط اجتماعي : 16 و)عوامل رواني : 16 پیشینه ی تحقیق: 18 گرد آوری شواهد1: 19 تحلیل یافته های علمی وبیان ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

آخرین محصولات فروشگاه